❤️❤️Iratkozz fel YouTube csatornámra, jógázz velem heti tematikus óráimon!❤️❤️ YouTube Jóga

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Terms and Conditions - scroll down for English version

  

Szerződő Felek:

Szolgáltató:
Cégnév: OHlala-Group Kft.
Székhely: 2314 Halásztelek, Diófasor u. 135.
Képviselő neve: Halbrucker Nóra, ügyvezető
Cégjegyzékszám: 13-09-141694
Adószám: 13-09-141694
Közösségi adószám: HU14115602
E-mail cím: info@almogudtha.hu
Számlavezető bank: K&H Bank Zrt.
Bankszámlaszám: 10401952-00020988-00000003
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2021/001234

és az Almogudtha Yoga School Felhasználói (továbbiakban: Felhasználó) részére a szolgáltatást az alábbi Általános Szerződési Feltételekben (továbbiakban: ÁSZF) meghatározott feltételek szerint nyújtja.

  1. A szolgáltatás leírása

A Szolgáltató különböző kurzusok szerint biztosítja a tananyagokat a Felhasználók részére. A kurzusok tartalma a www.yogaschool.almogudtha.hu oldalon érhető el, regisztráció és sikeres fizetés után.

1.1. A szerződéskötés, regisztráció folyamata:
1.1.1. A kurzus kiválasztása.
1.1.2. Regisztráció.
1.1.3. Fizetési mód kiválasztása és fizetés (utalás esetén az összeg beérkezését követő 24 órán belül hozzáférhető a tananyag; bankkártyás és Barionos fizetés esetén azonnal).

  1. Szellemi tulajdonjogok használatának feltételei

2.1. A www.yogaschool.almogudtha.hu és a www.almogudtha.hu oldalakon található összes tartalom – beleértve a képeket, videókat, szövegeket, ebookokat és egyéb anyagokat – a Szolgáltató szellemi tulajdonát képezi, és szerzői jogi védelem alatt áll.

2.2. A Felhasználó kizárólag személyes használatra jogosult az anyagokat letölteni, másolni, vagy egyéb módon felhasználni, a Szolgáltató írásbeli engedélye nélkül azonban nem jogosult a tartalmakat kereskedelmi célra másolni, terjeszteni, újra felhasználni vagy egyéb módon hasznosítani.

2.3. A tananyagok és egyéb tartalmak módosítása, átdolgozása, közzététele, vagy egyéb formában történő nyilvános felhasználása szigorúan tilos, és jogi következményeket vonhat maga után.

  1. Az ÁSZF hatálya:

3.1. Jelen ÁSZF 2024. november 3. napjától hatályos.

  1. Az ÁSZF alanyai:

4.1. Az ÁSZF kiterjed egyrészt az OHlala-Group Kft.-re mint Szolgáltatóra, másrészt az online kurzusok Felhasználóira.

  1. A szerződés létrejötte:

5.1. A megrendelés kitöltése és elküldése, a megrendelés visszaigazolása, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései együttesen alkotják a Szerződést. A Felhasználó és a Szolgáltató köteles az ÁSZF rendelkezéseinek maradéktalan betartására. Az ÁSZF-ben foglaltak megsértése esetén a Szolgáltatót az ÁSZF-ben rögzített jogok illetik meg. A Felhasználó e feltételeket tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja.

5.2. A Felhasználó jelen ÁSZF feltételeit a regisztráció során tett írásbeli nyilatkozattal (checkbox) fogadja el.

5.3. A felnőttképzési törvény hatálya alá eső kurzusok esetén a Felhasználó az ÁSZF elfogadásával egyúttal megköti a felnőttképzési szerződést is, így külön szerződéskötés nem szükséges. Szolgáltató a Far.nive.hu rendszerben képzési adatszolgáltatást végez, amelyre vonatkozó szabályokat az Adatkezelési Tájékoztatóban rögzítette.

  1. Nyelvi változatok és értelmezési elsőbbség

6.1. Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) magyar nyelven készült változata a jogilag érvényes és hivatalos dokumentum. Amennyiben az ÁSZF más nyelveken is elérhető, az esetleges nyelvi eltérések esetén a magyar nyelvű változat tekintendő irányadónak.

6.2. A jelen ÁSZF-ben foglaltak értelmezésével vagy alkalmazásával kapcsolatban felmerülő bármely jogi vita során a magyar nyelvű változat alapján történik az értelmezés és az eljárás.

  1. Felnőttképzési szerződés:

7.1. Szerződő Felek:

  • Képző Intézmény: OHlala-Group Kft., az Almogudtha Yoga School üzemeltetője
    Székhely: 2314 Halásztelek, Diófasor u. 135.
    Adószám: 14115602-2-13
    Cégjegyzékszám: 13-09-141694
    Kapcsolattartó: Halbrucker Nóra
    Bankszámlaszám: K&H Bank 10401952-00020988-00000003
    Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2021/001234
    Továbbiakban mint Képző Intézmény.
  • Képzésben Résztvevő: A Felhasználó, aki a megrendelt kurzuson részt kíván venni. A felnőttképzési bejelentéshez szükséges adatait a kurzus megnyitása után az erről szóló adatlapon tudja beküldeni, melyet a vásárlás után 3 napon belül köteles kitölteni.

7.2. A képzés megnevezése: a megrendelt kurzus elnevezése.

7.3. A képzés formája: online képzés.

7.4. A képzés időtartama és kezdete: A megrendelést követően a képzés időtartama egy év, amely a vásárlás dátumától kezdődik. A tanulási időszak egyéves, de a tananyaghoz a Felhasználó ezen idő leteltével is hozzáférhet.

7.5. A képzés óraszáma és ütemezése: A megrendelt kurzus óraszáma az adott képzés leírásában található. A részleteket a kurzus ajánlata tartalmazza.

7.6. A képzés befejezésének tervezett időpontja: Maximum egy évvel a képzés megkezdése után.

7.7. A képzés ütemezése és a vizsgakövetelmények: A tananyag tartalmazza az online felületen.

7.8. A képzés helyszíne:

  • Elméleti képzés helyszíne: online
  • Gyakorlati képzés helyszíne: online, vagy adott esetben a képzés leírásában megjelölt helyszínen (pl. 2314 Halásztelek, Diófasor u. 135.)
    A Képző Intézmény fenntartja a jogot a képzési helyszín, ütemezés vagy időpont módosítására. Amennyiben a Képzésben Résztvevő a módosítást nem fogadja el, kezdeményezheti a szerződés bontását, ebben az esetben a képzési díj időarányos része visszajár.

7.9. Előzetesen megszerzett tudás beszámítása: Előzetesen megszerzett tudás nem számítható be.

7.10. Teljesítmény ellenőrzése: A képzésben részt vevő teljesítményét online elméleti tesztek, videó beküldések és záró számonkérés útján ellenőrizzük.

7.11. Vizsgára bocsátás feltételei: Az egyes modulok teljesítése, videó beküldések, modulzárók elvégzése.

7.12. A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum: Felnőttképzési Tanúsítvány, Yoga Alliance International nemzetközi oklevél, amennyiben az adott kurzus ezt tartalmazza.

7.13. A képzés elvégzéséről szóló dokumentum kiadásának feltételei:

  • Megengedett maximális hiányzásnál nem nagyobb mértékű hiányzás.
  • A tananyagegységek során az egyéni és csoportos feladatmegoldásban való aktív részvétel.
  • A záró számonkérés sikeres teljesítése.
  • A tanúsítványt és oklevelet a Képzésben Résztvevő emailben kapja meg a sikeres záróvizsgát követően maximum 14 napon belül.

7.14. Képzési díj és fizetési feltételek:

  • Képzési díj: A megrendelt kurzus tandíja az ajánlatban szereplő összeg.
  • Fizetési módok:
    • Ha a Felhasználó egy összegben fizeti ki a kurzus díját, a tananyag azonnal elérhetővé válik számára.
    • Részletfizetés esetén a tananyag az első részlet kifizetése után válik hozzáférhetővé, és az egyéves tanulási időszak ekkor kezdődik. A kurzus ajánlatában meghatározott részletfizetési ütemezés alapján a további részletek havonta kerülnek kiszámlázásra.

7.15. Nemfizetés következményei:
Ha a Felhasználó több mint 30 napig nem rendezi esedékes tartozását, és a Szolgáltató ismételt megkereséseire sem reagál, a kurzushoz való hozzáférés lezárásra kerül.

7.16. A tanulási idő meghosszabbítása:

Betegség vagy várandósság esetén a tanulási időszak automatikusan meghosszabbodik a betegség vagy várandósság idejével. A Felhasználónak ezt a nora@almogudtha.hu címre küldött e-mailben kell bejelentenie a betegség vagy várandósság kezdetekor, esetlegesen orvosi igazolással kísérve, amely igazolja, hogy a jóga gyakorlatok elvégzésére jelenleg nem alkalmas. Az adatvédelmi szabályok értelmében orvosi leletek megküldése nem szükséges és nem elfogadható.

A tanulónak a betegség végét, illetve a várandósságot követően újból alkalmassá válását is be kell jelentenie a tanfolyam folytatásához.

Más okból történő hosszabbítás: Ha a Felhasználó más okból igényel tanulási idő hosszabbítást, ezt három hónapos intervallumokban kérheti. Az időhosszabbítás díja a kurzus alapárának 10%-a, amelyet a nora@almogudtha.hu címre küldött írásbeli kérelemmel szükséges igényelni.

7.17. A Képzésben Résztvevő vállalja, hogy:

7.17.1. A képzésben az 5. pontban meghatározottak szerint részt vesz.

7.17.2. Gyakorlati óráit hospitálási naplójában dokumentálja, ha ez elvárt a kurzusán.

7.17.3. A képzés során nyújtott teljesítményének a képzési programban meghatározottak szerinti ellenőrzésén, mérésén részt vesz (írásbeli, szóbeli és más formában előírt beszámolók teljesítése).

7.17.4. Nem tanúsít olyan magatartást, amely a képzés többi résztvevőjét, oktatóit, illetve a Képző Intézmény jogait vagy jogos érdekeit sértené vagy károsítaná. (A Képzésben Résztvevő az okozott károkért a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint felel.)

7.17.5. A képzés ideje alatt az adataiban bekövetkező változásokat a változástól számított 3 napon belül a Képző Intézménynek bejelenti, és a Képző Intézmény kérésére a változást alátámasztó dokumentumot bemutatja.

7.17.6. A képzési díj elszámolásához a Képző Intézménnyel együttműködik.

7.18. A Képző Intézmény vállalja, hogy:

7.18.1. A jelen Felnőttképzési szerződésben foglaltaknak megfelelően megszervezi és megvalósítja a képzést, gondoskodik a képzés rendjének betartásáról. (A Képző Intézmény csak és kizárólag ezen tevékenységekért vállal felelősséget.)

7.18.2. Tájékoztatást ad a Képzésben Résztvevő számára a panaszkezelési és jogorvoslati lehetőségekről.

7.18.3. A képzés teljes időtartama alatt fenntartja felnőttképzési bejelentését.

7.18.4. Teljesíti a hatályos felnőttképzési törvényben meghatározott statisztikai adatszolgáltatási kötelezettségét, és az állami szakképzési és felnőttképzési szervnek az Fktv. 21. §-nak megfelelő adatokat szolgáltatja.

7.18.5. A záró számonkérés sikeres teljesítését követően Tanúsítványt állít ki, amelyet 21 napon belül átad vagy eljuttat a Képzésben Résztvevő számára.

7.19. A Képzésben Résztvevő szerződésszegésének következményei:

A Képző Intézmény jogosult a Képzésben Résztvevőt a képzésből kizárni, amennyiben a Képzésben Résztvevő a képzés többi résztvevőjét vagy az oktatót veszélyezteti, illetve magatartásával a képzést rendszeresen megzavarja, és ezzel akadályozza a szerződésszerű teljesítést.

7.20. A Képző Intézmény szerződésszegésének következményei:

A Képző Intézmény a képzési tevékenység folytatásától való eltiltása esetén köteles a Képzésben Résztvevőt ért kárt megtéríteni. Minden egyéb esetben a Polgári Törvénykönyvben rögzítettek az irányadók.

7.21. Szerződés felmondása:

Amennyiben bármelyik fél a szerződésben foglaltakat írásbeli figyelmeztetés után sem teljesíti, a másik fél jogosult a szerződés azonnali hatályú felmondására. Fontos megjegyezni, hogy a felnőttképzési szerződés felmondása nem egyenértékű a kurzus vásárlásától való elállási jog gyakorlásával. Az elállási jogot az ÁSZF egy külön pontja szabályozza. A felnőttképzési szerződés felmondása esetén a kurzus díjának részleges visszatérítése egyéni elbírálás alapján történhet.

7.22. Adatkezelés:

A Képzésben Résztvevő tudomásul veszi, hogy a szerződésben meghatározott személyes adatait, illetve a szerződéssel összefüggő valamennyi információt a Képző Intézmény az információs önrendelkezésről és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény előírásainak és az Fktv. 21. §-ának megfelelően kezeli, és azokat a jogszabályokban meghatározott szervezetek és a projekt megvalósításában résztvevő ellenőrzési szervek számára átadhatja.

7.22.1. A Felnőttképzési Adatszolgáltatási rendszerben a képzés adatain kívül a Képzésben Résztvevő neve, leánykori neve, anyja neve, születési helye és dátuma, email címe és legmagasabb iskolai végzettsége kerül rögzítésre.

7.23. Fényképek készítése a képzés során:

A Képzésben Résztvevő hozzájárul, hogy a Képző Intézmény – a képzés megvalósításának dokumentálása és a teljesítés igazolhatósága céljából – a képzésről és a résztvevőkről fényképeket készítsen. A Képzésben Résztvevő az elkészített fényképekkel kapcsolatban semmilyen további igényt nem támaszt.

7.24. Ellenőrzési jogok:

A Szerződő Felek tudomásul veszik, hogy az Állami Számvevőszék és más jogosult ellenőrzési szervek jogosultak a szerződés ellenőrzésére, amennyiben az a közpénzeket vagy állami támogatást érint.

7.25. Tanúsítvány kézbesítése:

A Képzésben Résztvevő tudomásul veszi, hogy a Tanúsítványt – a feltételek teljesítése után – emailben, személyesen vagy postai úton kapja meg. Utóbbi esetben a tértivevény aláírásával a Tanúsítvány átvétele igazoltnak tekintett. A postai kézbesítés esetén a 368/2011. (XII. 31.) Kormányrendelet vonatkozó szabályai az irányadók.

7.26. Jogviták rendezése:

A Felek a szerződésből eredő esetleges jogvitáikat elsősorban békés úton rendezik. Ennek sikertelensége esetén a jogvita rendezésében a Magyarország hatályos jogszabályai, különösen a Polgári Törvénykönyv az irányadók.

7.27. A szerződés elfogadása:

A szerződést és a jelen ÁSZF-et a Felhasználó az online elfogadással hagyja jóvá.

  1. Az Felhasználó jogai és kötelezettségei

8.1 A Felhasználó jogosult az általa megrendelt online kurzus személyes célú használatára a Szolgáltató jelen ÁSZF-ben meghatározott rendelkezésre állása mellett.

8.2 A Felhasználó jogosult a szerződés tárgyát képező online kurzussal kapcsolatos technikai felvilágosítást kérni telefonon vagy írásban a regisztrációkor megadott e-mail címről érkező üzenet útján.

8.3 A Felhasználó köteles az általa megrendelt szolgáltatások díját megfizetni az alábbiak szerint:

  • Bankkártyás fizetés – azonnali.
  • Barion utalás – azonnali.
  • Átutalás a díjbekérő kiállítását követő 2 napon belül.

8.4 A Felhasználó köteles a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges felhasználónév és jelszó biztonságos tárolására, megőrzésére. A Felhasználó nem jogosult a felhasználónevét és jelszavát harmadik fél részére hozzáférhetővé tenni. Amennyiben a Felhasználó e jogokat másnak átengedi, vagy a szolgáltatás igénybevételét harmadik fél számára hozzáférhetővé teszi, felelős az ebből eredő minden olyan kárért, amely e nélkül nem következett volna be. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató ebben az esetben jogosult, de nem köteles a szerződést azonnali hatállyal felmondani.

8.5 A Felhasználó hozzájárul, hogy a Szolgáltató üzenetet küldjön a regisztráció során megadott e-mail címre a kurzushoz kapcsolódó változásokról.

8.6 A természetes személy Felhasználó tudomásul veszi, és az ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a regisztrációkor megadott személyes adatait a Szolgáltató az ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje.

  1. A Szolgáltató kötelezettségei és jogai

9.1 A Szolgáltató köteles biztosítani a Felhasználó által megrendelt kurzus hozzáférhetőségét a www.yogaschool.almogudtha.hu oldalon, a szerződéskötéstől számított legalább 1 évig.

9.2 A Szolgáltató a megrendelés teljesítésének napjától kezdődően felel a szolgáltatás folyamatos működőképességéért. A Szolgáltatónál felmerült okból eredő kimaradás esetén a szerződés díjfizetési kötelezettség nélküli hosszabbítása lehetséges, amelyért a Felhasználót nem terheli további díj.

9.3 A Szolgáltató köteles a kurzusokat karbantartani, és az esetlegesen felmerülő hibákat lehetőségeihez mérten a lehető legrövidebb időn, de legkésőbb 72 órán belül kijavítani.

9.4 A Szolgáltató nem felelős olyan váratlan eseményekért, adatveszteségekért, vagy egyéb károkért, amelyek rajta kívül álló okokból következnek be.

9.5 A Szolgáltató fenntartja a jogot a szolgáltatásai körének bővítésére, amelyről nem köteles a Felhasználót értesíteni.

9.6 A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatást felfüggessze, amennyiben tudomására jut, hogy a regisztrációkor megadott adatok nem felelnek meg a valóságnak.

9.7 A Szolgáltató tájékoztatja a természetes személy Felhasználót, hogy a szerződés teljesítéséhez szükséges adatkezelést az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint végzi.

9.8 A Szolgáltató köteles sikeres vizsgatétel után a Felhasználónak a tanfolyamhoz tartozó oklevelet díjmentesen, emailben, személyesen vagy postai úton 14 napon belül átadni.

  1. Egyéb rendelkezések

10.1 A Szolgáltató az ÁSZF 1. pontjában megjelölt szolgáltatás, azaz a kurzusok használati jogát a Felhasználóra engedi át, egyébként azonban fenntart minden jogot. Az ÁSZF 1. pontjában megjelölt szolgáltatás szerzői jogi védelem alatt áll. A Felhasználó a Szolgáltató e pontban tett tájékoztatását kifejezetten tudomásul veszi.

10.2 A Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót, hogy a www.yogaschool.almogudtha.hu és a www.almogudtha.hu oldalakon található képek, videók, szövegek, ebookok és egyéb anyagok a Szolgáltató tulajdonát képezik.

10.3 A Szolgáltató fenntartja az árváltoztatás jogát, amely azonban a már megkötött szerződésekre nem vonatkozik.

10.4 A Szerződő felek kijelentik, hogy a szerződés teljesítése során egymással együttműködnek, a szükséges tájékoztatást megadják, és vitás kérdéseiket elsősorban békés úton rendezik.

10.5 A Szolgáltató jogosult az ÁSZF rendelkezéseit egyoldalúan módosítani. A módosítás lényegi elemeit a www.yogaschool.almogudtha.hu oldalon jól látható módon köteles elhelyezni.

  1. Vis maior

11.1 Egyik fél sem felel a szerződésben foglalt kötelezettség teljesítéséért olyan esetekben, amikor a felek érdekkörén kívül eső elháríthatatlan esemény merül fel, beleértve, de nem kizárólagosan az alábbiakat: természeti katasztrófa, tűz, áradás, hatósági rendelkezés, szükségállapot, pandémia, lázadás, polgárháború, háború, sztrájk vagy hasonló munkabeszüntetés.

11.2 Ha a vis maior esemény miatt a szünetelés időtartama meghaladja a két hónapot, bármelyik Fél jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani.

11.3 Vis maior esemény bekövetkeztekor az érintett Fél lehetőség szerint köteles a másik Felet írásban értesíteni.

11.4 A teljesített szolgáltatás számlájának kiegyenlítése alól a vis maior események sem jelentenek mentességet.

  1. Vegyes rendelkezések

12.1 A Szolgáltató és a Felhasználó kijelentik, illetve kölcsönösen tudomásul veszik, hogy rendelkeznek azzal a képességgel és/vagy meghatalmazással, hogy jelen szerződéses kapcsolatba lépjenek és az ebből eredő kötelezettségeiket teljesítsék.

12.2 A Felek esetleges jogvitáikat elsődlegesen egyeztetés útján rendezik. Ha ez nem vezet eredményre, jogvitájuk rendezésére a Pest Megyei Járásbíróság kizárólagos illetékességét fogadják el. A jogvita elbírálására Magyarország hatályos jogszabályai, különösen a Polgári Törvénykönyv az irányadók. Ha a Felhasználó indít pert a Szolgáltató ellen, a per összes felmerülő és kapcsolódó költségét a Felhasználó köteles megfizetni, a törvény által megengedett keretek között.

12.3 A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre Magyarország jogszabályai, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv., valamint a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. tv. rendelkezései az irányadók.

 

Halásztelek, 2024.11.03.
OHlala-Group Kft.

 

General Terms and Conditions

Contracting Parties:

Service Provider:
Company name: OHlala-Group Kft.
Head office: 2314 Halásztelek, Diófasor u. 135.
Name of representative: Nóra Halbrucker, Managing Director
Company registration number: 13-09-141694
Tax number: 13-09-141694
Community tax number: HU14115602
E-mail address: info@almogudtha.hu
Account holder bank: K&H Bank Zrt.
Bankszámlaszám: 10401952-00020988-00000003
Adult education registration number: B/2021/001234

and provides the service to the Users of Almogudtha Yoga School (hereinafter referred to as "User") under the terms and conditions set out in the following General Terms and Conditions (hereinafter referred to as "GTC").

  1. Description of the Service

The Service Provider provides the User with the teaching materials according to different courses. The content of the courses is available on www.yogaschool.almogudtha.hu after registration and successful payment.

1.1 Contract conclusion and registration process:
1.1.1.1 Selection of the course.
1.1.2 Registration.
1.1.3. selection of the payment method and payment (in case of bank transfer, the course material is available within 24 hours after receipt of the payment; in case of payment by credit card and Barion, immediately).

  1. Conditions for the use of intellectual property rights

2.1 All content on www.yogaschool.almogudtha.hu and www.almogudtha.hu, including images, videos, texts, e-books and other material, is the intellectual property of the Service Provider and is protected by copyright.

2.2 The User is entitled to download, copy or otherwise use the material for personal use only, but may not copy, distribute, reuse or otherwise exploit the content for commercial purposes without the written permission of the Service Provider.

2.3 Any modification, adaptation, republication or other form of public use of the teaching materials and other content is strictly prohibited and may result in legal consequences.

  1. The scope of the GTC:

3.1 These GTC are effective from 3 November 2024.

Subjects of the GTC:

4.1 The GTC apply to OHlala-Group Ltd. as the Service Provider on the one hand and to the Users of the online courses on the other hand.

5.The formation of the contract:

5.1 The completion and submission of the order, the confirmation of the order and the provisions of these GTC constitute the Contract. The User and the Service Provider shall be obliged to comply fully with the provisions of the GTC. In the event of a breach of the provisions of the GTC, the Service Provider shall be entitled to the rights set out in the GTC. The User acknowledges and expressly accepts these terms and conditions.

5.2 The User accepts the terms and conditions of these GTC by means of a written declaration (checkbox) made during registration.

5.3 In the case of courses covered by the Adult Education Act, the User, by accepting the Terms and Conditions, also enters into the Adult Education Contract, so that no separate contract is required. The Service Provider shall provide training data in the Far.nive.hu system, the rules for which are set out in the Data Management Information.

  1. Language versions and interpretation priority

6.1 The Hungarian version of the General Terms and Conditions (GTC) is the legally valid and official document. In the event that the GTC are available in other languages, the Hungarian version shall prevail in the event of any linguistic discrepancies.

6.2 Any legal dispute arising in connection with the interpretation or application of the provisions of these GTC shall be interpreted and settled on the basis of the Hungarian version.

  1. Adult Education Contract:

7.1 Contracting Parties:

  • Provider: OHlala-Group Ltd., the operator of Almogudtha Yoga School
    Location.
    Tax number: 14115602-2-13
    Company registration number: 13-09-141694
    Contact person: Halbrucker Nóra
    Bank account number: K&H Bank 10401952-00020988-00000003
    Adult education registration number: B/2021/001234
    Hereinafter referred to as Training Institution.
  • Participant in the course: the User who wishes to participate in the course ordered. You can submit your details for the adult education registration on the registration form after opening the course, which you must complete within 3 days of purchase.

7.2 Name of the course: the name of the course ordered.

7.3 Form of the course: online training.

7.4 Duration and start date of the training: the duration of the training is one year from the date of purchase. The learning period is one year, but the User may access the course material after this period.

7.5 Hours and timing of the training: the number of hours of the course ordered is indicated in the description of the course. Details are given in the course offer.

7.6 Planned date of completion of the training: up to one year after the start of the training.

7.7 Timetable for the training and examination requirements: the course content is included in the online interface.

7.8 Location of the training:

  • Location of theoretical training: online
  • Practical training location: online or, where applicable, at the location indicated in the training description (e.g. 2314 Halásztelek, Diófasor u. 135.)
    The Training Institution reserves the right to modify the training location, schedule or date. If the Training Participant does not accept the modification, he/she may initiate the cancellation of the contract, in which case the pro rata share of the training fee will be refunded.

7.9 Credit for prior learning.

7.10. Performance monitoring: the trainee's performance will be monitored through online theory tests, video submissions and a final account.

7.11. Criteria for passing the examination: completion of each module, video submissions, module final examinations.

7.12 Documents obtained on completion of the course: Adult Training Certificate, Yoga Alliance International International Diploma, if included in the course.

7.13 Conditions for issuing a document certifying completion of the training:

  • No more than the maximum number of absences allowed.
  • Active participation in individual and group assignments during the course units.
  • Successful completion of the final examination.
  • The certificate and diploma will be sent to the Participant by email within a maximum of 14 days after the successful completion of the final examination.

7.14. Training fee and payment conditions:

  • Training fee: the tuition fee for the course ordered is the amount stated in the offer.
  • Payment methods:
    • If the User pays the course fee in one lump sum, the course material will be made available to him/her immediately.
    • If the course is paid in instalments, the course material becomes available after the first instalment has been paid and the one-year learning period starts. Subsequent instalments will be invoiced on a monthly basis according to the instalment schedule set out in the course offer.

7.15. Consequences of non-payment:
If the User fails to settle any outstanding debt for more than 30 days and does not respond to repeated requests from the Service Provider, access to the course will be terminated.

7.16. Extension of the learning period:

In case of illness or pregnancy, the learning period will be automatically extended by the period of illness or pregnancy. The User must declare this by sending an e-mail to nora@almogudtha.hu at the beginning of the illness or pregnancy, possibly accompanied by a medical certificate stating that he/she is currently unfit to perform the yoga practice. In accordance with data protection regulations, sending medical records is not required and will not be accepted.

The student must also declare the end of illness or fitness to resume the course following pregnancy.

Extensions for other reasons: if the User requests an extension of the learning period for other reasons, he/she may request this at three-monthly intervals. The fee for the extension is 10% of the basic course price, which must be requested by sending a written request to nora@almogudtha.hu.

7.17. The Participant undertakes to:

7.17.1. participate in the Training as set out in clause 5.

7.17.2. document his/her practical hours in his/her attendance logbook, if this is required for his/her course.

7.17.3 Participates in the monitoring and measurement of his/her performance during the training as specified in the training programme (completion of written, oral and other required reports).

7.17.4. not to engage in any conduct that would prejudice or harm the rights or legitimate interests of other participants in the training, of the trainers or of the Training Institution.

7.17.5 The Participant shall notify the Training Institution of any changes to his/her personal data during the training within 3 days of the change and shall provide the Training Institution with the documentary evidence of the change upon request.

7.17.6. Cooperate with the Training Institution to settle the training fee.

7.18. The Training Establishment undertakes to:

7.18.1. organise and implement the training in accordance with the provisions of this Training Contract and ensure that the training is carried out in accordance with the rules.

7.18.2 Provide the Participant with information on the possibilities of complaint handling and legal remedies.

7.18.3 Maintains its adult education registration throughout the duration of the training.

7.18.4. fulfils the statistical data reporting obligations stipulated in the Adult Education Act in force and provides the state vocational training and adult education body with data in accordance with § 21 of the Adult Education Act.

7.18.5 Upon successful completion of the final evaluation, issue a Certificate of Completion, which shall be handed over or sent to the Participant within 21 days.

7.19: Consequences of the Participant's breach of contract:

The Training Institution shall be entitled to exclude a Participant from the Training if the Participant endangers other participants or the instructor or systematically disrupts the Training by his/her behaviour, thus preventing the contractual performance.

7.20. Consequences of the Training Institution's breach of contract:

The Training Institution shall be liable to compensate the Participant for any damage suffered by the Participant in the event of its prohibition from continuing the training activity. In all other cases, the provisions of the Civil Code shall apply.

7.21. Termination of the contract:

If either party fails to comply with the terms of the contract after a written warning, the other party shall be entitled to terminate the contract with immediate effect. It is important to note that termination of an adult education contract is not equivalent to exercising the right to withdraw from the purchase of a course. The right of withdrawal is governed by a specific clause in the GTC. In the event of cancellation of the adult learning contract, a partial refund of the course fee may be granted on an individual basis.

7.22. Data management:

The Training Participant acknowledges that his/her personal data specified in the contract and all information related to the contract will be processed by the Training Institution in accordance with the provisions of Act CXII of 2011 on Information Self-Determination and Freedom of Information and Article 21 of the Act on the Freedom of Information and may be disclosed to the organisations specified in the legislation and to the control bodies involved in the implementation of the project.

7.22.1 In addition to the training data, the name, maiden name, mother's name, place and date of birth, email address and highest educational qualification of the Training Participant shall be recorded in the Adult Education Data System.

7.23. Taking photographs during the training:

The Training Participant consents to the Training Institution taking photographs of the training and of the participants for the purpose of documenting the implementation of the training and verifying its completion. The Training Participant shall not make any further claims in relation to the photographs taken.

7.24. Inspection rights:

The Contracting Parties acknowledge that the State Audit Office and other authorised audit bodies have the right to audit the contract in so far as it concerns public funds or public aid.

7.25 Delivery of certificate:

The Training Participant acknowledges that the Certificate will be delivered by email, in person or by post after the conditions have been met. In the latter case, receipt of the Certificate is deemed to be acknowledged by signing the return receipt. In the case of postal delivery, the relevant rules of Government Decree 368/2011 (XII. 31.) shall apply.

7.26. Settlement of disputes:

The Parties shall settle any disputes arising from the contract primarily by amicable means. In the event of failure to do so, the settlement of the dispute shall be governed by the laws in force in Hungary, in particular the Civil Code.

7.27. Acceptance of the contract:

The User accepts the contract and these GTC by accepting them online.

8.Rights and obligations of the User

8.1 The User shall be entitled to use the online course ordered by him/her for personal purposes, subject to the availability of the Service Provider as set out in these GTC.

8.2 The User has the right to request technical information on the online course that is the subject of the contract by telephone or in writing by means of a message sent from the e-mail address provided at the time of registration.

8.3 The User shall pay the fees for the services ordered by him/her as follows:

  • Payment by credit card - immediate.
  • Payment by bank transfer - immediate.
  • Payment by bank transfer within 2 days of the issue of the fee request.

8.4 The User is obliged to store and keep the username and password required to use the service securely. The User is not entitled to make his username and password available to third parties. If the User assigns these rights to another party or makes the use of the Service available to a third party, the User shall be liable for any resulting damage which would not have occurred without this. The User acknowledges that the Service Provider is entitled, but not obliged, to terminate the contract with immediate effect in this case.

8.5 The User agrees that the Service Provider may send a message to the e-mail address provided during registration regarding changes to the course.

8.6 The natural person User acknowledges and, by accepting the GTC, expressly consents to the processing of the personal data provided at the time of registration by the Service Provider in accordance with the GTC and the Privacy Policy.

  1. Obligations and rights of the Service Provider

9.1 The Service Provider is obliged to ensure the availability of the course ordered by the User on www.yogaschool.almogudtha.hu for at least 1 year from the conclusion of the contract.

9.2 The Service Provider shall be responsible for the continuous operability of the service from the date of the order. In the event of a failure of the Service Provider for any reason, the contract may be extended without any obligation to pay a fee, for which the User shall not be charged any additional fee.

9.3 The Service Provider is obliged to maintain the courses and to correct any faults as soon as possible, but no later than 72 hours.

9.4 The Service Provider shall not be liable for any unforeseen events, loss of data or other damage caused by causes beyond its control.

9.5 The Service Provider reserves the right to expand the scope of its services, which it is not obliged to notify the User of.

9.6 The Service Provider reserves the right to suspend the service if it becomes aware that the information provided at the time of registration is not accurate.

9.7 The Service Provider informs the natural person User that the data processing required for the performance of the contract is carried out in accordance with the Data Processing Information.

9.8 The Service Provider is obliged to provide the User with the certificate for the course, free of charge, by email, in person or by post within 14 days after successful completion of the examination.

  1. Other provisions

10.1 The Service Provider assigns to the User the right to use the service indicated in clause 1 of the GTC, i.e. the courses, but otherwise reserves all rights. The service indicated in clause 1 of the GTC is protected by copyright. The User expressly acknowledges the information provided by the Service Provider in this clause.

10.2 The Service Provider informs the User that the images, videos, texts, e-books and other materials on the pages www.yogaschool.almogudtha.hu and www.almogudtha.hu are the property of the Service Provider.

10.3 The Service Provider reserves the right to change prices, which shall not apply to contracts already concluded.

10.4 The Contracting Parties agree to cooperate with each other in the performance of the contract, to provide the necessary information and to settle their disputes primarily by amicable means.

10.5 The Service Provider is entitled to unilaterally amend the provisions of the GTC. The essential elements of the amendment must be clearly displayed on www.yogaschool.almogudtha.hu.

11 Vis maior (force majeure)

11.1 Neither party shall be liable for the performance of its obligations under the contract in the event of an unforeseeable event beyond the control of the parties, including but not limited to: natural disaster, fire, flood, public authority, state of emergency, pandemic, riot, civil war, war, strike or similar industrial action.

11.2 If the period of suspension due to force majeure exceeds two months, either Party shall be entitled to terminate the contract with immediate effect.

11.3 Upon the occurrence of an event of force majeure, the Party concerned shall, if possible, notify the other Party in writing.

11.4 Force majeure events shall not constitute an exemption from payment of the invoice for the services rendered.

  1. Miscellaneous provisions

12.1 The Service Provider and the User declare or mutually acknowledge that they have the capacity and/or authority to enter into this contractual relationship and to perform their obligations arising from it.

12.2 The Parties shall settle any disputes between them primarily by conciliation. If this does not lead to a result, they accept the exclusive jurisdiction of the Pest County District Court to settle their dispute. The applicable laws of Hungary, in particular the Civil Code, shall govern the settlement of the dispute. If the User initiates a lawsuit against the Service Provider, the User shall pay all costs incurred and related to the lawsuit, within the limits allowed by law.

12.3 Any issues not regulated in these GTC shall be governed by the laws of Hungary, in particular by the provisions of Act V of 2013 on the Civil Code and Act LXXVI of 1999 on Copyright.

Halásztelek, 03.11.2024.